2017 - № 2 (29) 2010 - № 1 2010 - № 2 2010 - № 3 2011 - № 1 (4) 2011 - № 2 (5) 2011 - № 3 (6) 2011 - № 4 (7) 2012 - № 1 (8) 2012 - № 2 (9) 2012 - № 3 (10) 2012 - № 4 (11) 2013 - № 1 (12) 2013 - № 2 (13) 2013 - № 3 (14) 2013 - № 4 (15) 2014 - № 1 (16) 2014 - № 2 (17) 2014 - № 3 (18) 2014 - № 4 (19) 2015 - № 1 (20) 2015 - № 2 (21) 2015 - № 3 (22) 2015 - № 4 (23) 2016 - № 1 (24) 2016 - № 2 (25) 2016 - № 3 (26) 2016 - № 4 (27) 2017 - № 1 (28) 2017 - № 2 (29) 2017 - № 3 (30) 2017 - № 4 (31) 2018 - № 1 (32) 2018 - № 2 (33) 2018 - № 3 (34) 2018 - № 4 (35) 2019 - № 1 (36) 2019 - № 2 (37) 2019 - № 3 (38) 2019 - № 4 (39) 2020 - № 1 (40) 2020 - № 2 (41) 2020 - № 3 (42) 2020 - № 4 (43) 2021-№1 (44) 2021-№2 (45) 2021-№3 (46) 2021-№4 (47) 2022-№1 (48) 2022-№2 (49) 2022-№3(50) 2022-№4 (51) 2023-№1 (52) 2023-№2 (53) 2023-№3 (54) 2023-№4 (55)
ГЛОБАЛЬНИЙ СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ: ПОЛІКОНТЕНТНІСТЬ РОЗВИТКУ
ПЕРЕТВОРЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН: МЕТОДОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ
ПРАЦЯ ТА ЗАЙНЯТІСТЬ – НАЙВАЖЛИВІШІ ФАКТОРИ ІНКЛЮЗИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
ПРАВОВІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ДОГОВІРНОЇ ЕКОНОМІКИ В ОХОРОНІ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗБУДОВИ ПРАВОВОЇ ЕКОНОМІКИ В УКРАЇНСЬКІЙ СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ
ТІНЬОВА ЕКОНОМІКА ТА ПРАВО: АНАЛІЗ ВЗАЄМОДІЇ
ЮРИДИЧНИЙ КОНСАЛТИНГ У СИСТЕМІ ПРАВОВОЇ ЕКОНОМІКИ
СТАНОВЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕРЕЖЕВОЇ ЕКОНОМІКИ ЯК ОСНОВИ ПРАВОВОЇ ЕКОНОМІКИ
ГОСПОДАРСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВЕЛИКОГО БІЗНЕСУ ЯК ОБ’ЄКТИ ПРАВОВОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ
ЕКОЛОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ ЯК ФОРМА МІЖГАЛУЗЕВОЇ КОНВЕРГЕНЦІЇ ГОСПОДАРСЬКОГО ТА ЕКОЛОГІЧНОГО ПРАВА
ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВОГО СТАТУСУ ДЕРЖАВНИХ БАНКІВ ЯК УЧАСНИКІВ КРЕДИТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПРАВОВА ХАРАКТЕРИСТИКА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ЗА СУБ’ЄКТНИМ СКЛАДОМ
ПРАВОВІ ФОРМИ ЗАЛУЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ У СФЕРУ ВИДОБУТКУ ЕНЕРГОНОСІЇВ
ПРОБЛЕМИ ВИДАННЯ НОРМАТИВНИХ АКТІВ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ФІНАНСІВ
ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АВІАЦІЙНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
ЩОДО КОРПОРАТИЗАЦІЇ АКТИВІВ УКРЗАЛІЗНИЦІ: МОДЕЛЮВАННЯ ХОЛДИНГОВИХ ВІДНОСИН
ІНВЕСТИЦІЙНА ПОЛІТИКА ДЕРЖАВИ ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕГУЛЮЮЧОГО ВПЛИВУ НА ІНВЕСТИЦІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ
СИСТЕМА ДЕРЖАВНОГО МАКРОЕКОНОМІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЯК КОМПЛЕКСНИЙ ОБ’ЄКТ ЗАКОНОДАВЧОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ